A zase v práci - to bylo v dobách, kdy jsem se ještě živil poctivě. Fotka pořízena asi před půl rokem (červenec 2007).
Digg  Sphinn  del.icio.us  Facebook  Mixx  Google  BlinkList  Furl  Live  Ma.gnolia  Netvouz  NewsVine  Pownce  Propeller  Reddit  Simpy  Slashdot  Spurl  StumbleUpon  TailRank  Technorati  TwitThis  YahooMyWeb
 

Záhlaví stránek

 

první TATRA 57

Jelikož jsem prý ovlivněn lidmi jako je Honza Úředníček, Zdeněk Rytíř ml. i st., pan Penížek či Jiří Veleba, tak při výběru historického vozidla padla volba právě na automobilovou značku Tatra, které jsou tito pánové velkými zastánci. A že nepatřím mezi vrchních 10.000 vybral jsem si "jen" lidový vůz s označením Tatra 57 Hadimrška, která své pojmenování získala podle filmu s Vlastou Burianem - To neznáte Hadimršku (1931). Stejně jako film si i tento typ získal u prostého obyvatelstva velikou oblibu, ale to již zacházím do historie a to sem nepatří. Na první Hadimršku jsem se jel podívat do Hrochova Týnce díky informaci pana Jiřího Veleby, který jel semnou. Jednalo se pouze o karoserii vozu Tatra 57 s pevnou střechou - limuzína. První informace od pana Veleby byla, že je k mání za 10.000 Kč, když jsme jeli do bydliště majitele, tak řekl: "Nenech se nějak zlomit, víc jak 18.000 Kč bych za ní nedal". Slova majitele byla: "Víte, bylo to první auto které jsem začal dělat, mám k němu citový vztah, ale nechám vám ho". Chtěl 30.000 Kč. Nafotil jsem si to a fotky vzal klubu (na schůzi VCC Praha - každou středu od 20:00 hod) a ukázal Petru Brábníkovi, klempířovi, co on na to. Doslova řekl: "To chceš fakt koupit, tak upřímnou soustrast". Z koupě tedy šlo. Volal jsem majiteli, že jsme se doma bavili o tom, že naše představa je koupit auto pojízdné.
Ať hledám, jak hledám, tak fotky první Tatry nemohu najít. Chtělo by to možná z HD smazat nepotřebné soubory a udělat v PC trochu pořádek.